Comissió Digitalització

Gestib

El professorat que integra la Comissió són:

Esperança Tugores Taberner . Departament de matemàtiques i Coordinadora

Pere Galán Massanet. Cap d'Estudis

Margalida Ramis Crespí. Departament de Música

Joan Ramonell Alzamora. Departament de Tecnologia

La comissió elabora el Pla de digitalització del centre i coordina la realització de cursos de formació amb l’’IBSTEAM. Durant aquest curs es durà a terme:

• La renovació d'equipaments de digitalització de les aules del centre seguint els plans de milllora de la Conselleria d’educació.

• Gestionar i manteniment dels Chromebboks comprats pel centre.

• Consolidar el treball amb l’entorn GSuite.

• Gestió del programa imt Lazarus.

• Creació d'un correu corporatiu iesalbuhaira.cat per a cada alumne per què així puguin tenir un compte en els espais gsuite i usar l'eina google classroom tal i com han demanat alguns departaments.

• Dinamitzar l'ús de les noves tecnologies en general entre el professorat, fent especial èmfasi en l'ús del correu iesalbuhaira.cat en la comunicació entre companys, demanda d'informació d'alumnes,... i la pàgina web del centre a tots els nivells de la comunitat educativa, fent-la una eina indispensable per a la comunicació entre els diferents estaments de la comunitat educativa.

• Fomentar l'ús de les eines online que proporciona la suite de google i que permeten el treball des de casa. Per a això es proposarà que els departaments treballin amb les carpetes de googleDrive al «núvol».