Comissió Ambiental

Els professors que formen part de la Comissió:

Maria del Mar Julià Tugores . Departament de Física i Química

Leandre Santoja Garcia Departament de Ciències i Coordinador

La Comissió Ambiental treballa amb l'objectiu de la millora a quatre àmbits importants: El tractament de residus, canvi climàtic i biodivesitat. Per aconseguir-ho es realitzaran activitats al llarg del curs amb els nostres alumnes i professors.

Farem feina en la selecció de residus i abocament d'aquests separadament a més es pretén reduir la generació de paper.

A través d'activitats organitzades donarem a conèixer els diferents ecosistemes de les Illes Baleras, aprendrem a valorar i respectar la fauna i flora. La seva importància i la fragilitat de les zones que ens envolten.

Per això sensibilitzarem sobre aquelles accions humanes que provoquen una alteració en el medi, per abocament de residus, riscos d'incèndis. En definitiva, incentivar a l'alumnat a adoptar actituds per lluitar contra el canvi climàtic.

Es faran sortides amb l'alumnat de 3r ESO i 1r ESO. Una sortida a l'Albufera de Mallorca, per reconèixer l'ecosistema més pròxim al nostre poble i les actituds positives que ajuden en la tasca de preservar les espècies i medi on viuen. A L'IBANAT es faran tasques per conèixer els mitjans d'extinció d'incedis que es duen a terme pels tècnics.