12/09/22

Classes presencials amb normalitat i sense ús de mascareta a classe. Es farà ús de mascareta en transport públic.

10/01/22

Retornam de les vacances de Nadal amb classes presencials!

Recordam les mesures de protecció enfront a la COVID19, Dur mascareta cubrint boca i nas, mantenir les distàncies de seguretat. Emprar el gel hidroalcoholic per desinfectar-se les mans. Ventilar aules i controlar amb l’aparell de CO2, berenar dins aula mantenint distàncies.

Es demana a les famílies que es comprometin a no dur els infants a escola amb els símptomes compatibles amb la COVID-19.( fatiga, irritació de gargamella, mal de cap, molèsties musculars, secreció nasal, esternuts, lumbàlgia, suors nocturnes, nàusees, pèrdua de cabell, conjuntivitis, tos, febre i lleugera pèrdua de l’olfacte i del gust.

CIRCULAR FAMÍLIES COVID

09/02/2022

Canvi de normativa Covid

Benvolguts/des Mares i Pares,

El Govern ha llevat la obligatorietat de dur mascaretes a l'espai exterior. A partir del proper dijous:

• L'alumnat ha de dur sempre la mascareta a l'interior del centre.

• L'alumnat seguirà comanant el berenar a primera hora i berenerà dins les aules, cada un assegut al seu lloc.

• L'alumnat en acabar de berenar anirà al pati i es podrà llevar la mascareta, si vol. En cas de no mantenir-se les distàncies i aglomeracions s'ha de dur posada.

• L'alumnat en tornar entrar a l'interior del centre, ja s'ha d'haver posat la mascareta.

Us agraïrem la vostra col·laboració.

Atentament,

L'Equip directiu.

EDUCACIÓ COVID-19

Podeu consultar la pàgina web de la Conselleria d'educació i Formació Professional